fredag den 9. januar 2015

Billeder (Part 1)

Danserne fra TaSuBa (den lokale kunstskole) formår virkelig at komme ud over scenekanten.
Massesre forskelligt kunst på Art marked, her kan fås alt hvad hjertet begærer af træ elefanter, malerirer osv.
Der bliver købt kanga-stof som senere skal laves til en kjole.
Der bliver taget mål til kjolen.
Alle hilsnerne som mine forældre havde med til mig. Igen mange tak til alle der havde tænkt på mig.
Der bliver malet på livet løs, med kyndig rådgivning fra den lokale kunstner Ras T.
Her er de færdige værker, Far til højre, mor i midten, og undertegnede til venstre 
Sådan ser en tanzaniask kirke ud.
Når det regner i Tanzania så regner det altså bare virkelig meget.
Dette er lidt billeder fra første del af turen med mine forældre. Dette dækker kun den første tid i Bagamoyo, så der er stadig flere billede, på nuværende tidspunkt har jeg dog ikke adgang, da det er min far der har taget alle billederne. Men når jeg får skal jeg nok smide flere billeder op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar